loading...
ღ میـشـه باورم کنـی؟ ღ
محمد بازدید : 209 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
من زخم های زیادی ب تن دارم....

اما تو بی نظیر ترینشان بودی....

مهربان ترینشان..عمیق ترینشان...

بعد از تو

آدم ها خراش های کوچکی بودند بر پوستم....

با رفتنت همه را شما خطاب کردم

برای من "تو" شدن لیاقت میخواهد...

و تو لایق ترین بودی....

میدانی...بعد از رفتنت تحمل تکیه دادن هم ندارم دیگر....

نمیدانم...

شاید خنجرت را جا گذاشته ای.....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
"ღ میـشـه باورم کنـی؟ ღ " ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ ... ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ ﺁﺭﺯﻭﻫـــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ .... ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــﻦ ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ .. ----------------------------
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشمادرصدرسیدن من به عشقم چقدراست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 1,033
  • بازدید کلی : 11,684