loading...
ღ میـشـه باورم کنـی؟ ღ
محمد بازدید : 118 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

امشب هم مثل هرشب ازتنهایی به رختخوابم پناه بردم اما انگار نه تنها رختخواب بلکه درودیوار اتاقم نیز تنهایی مرابه رخم میکشند وبه من قاه قاه میخندند.

جای خالیت واقعاوبیش ازپیش حس میشد حس بدی داشتم احساس پوچی میکردم حتی دفترم نیز بامن غریبه شده بود ودوست نداشت دستهای من نوک سردخودکار رابرتنش بساید ومن چنان کودکی که در میان رهگذارن یک خیابان ازمادرش جدا افتاده باشد حیران وسرگردان خیابان به خیابان وکوچه به کوچه در شهرخیال میدویدم ودنبال گمشده خویش میگشتم.

صدای سگهایی که هرکدام درگوشه ای ازخیابان برسر لاشه سیاه شب نزاع داشتند وپارس میکردند رشته افکارم راپاره کرد گویا آنها هم میدانستند که من تنها ترین تنهایم.

این تنهایی مراهیچکس غیر از خودم حس نمیکرد و میدانستم که حس کردن خودم نیز دردی را دوانمیکند ترس از آینده ای مبهم پشتم رابه شدت میلرزاندوازخدامیخواستم زودتر چاره ای برایم بیندیشد ولی انگار صدایم ویا دعایم ازسقف اتاقم بالاتر نمیرفت.

من چنان زن فرزند مرده به حال خودم زارزار میگریستم وخاطرات گذشته راموبه مو مرور میکردم ودلم میخواست حداقل یک نفر به حرفهایم گوش کند که آنهم خیالی بود واهی.

دوست داشتم همه این تنهایی ها خوابی کودکانه باشدومن با برخواستن از بستر به همه آنها خاتمه میدادم اما.......ام افسوس که با برخواستن ازبسترتمام که نمیشدند هیچ بلکه شبش بایدخودرا برای دست وپنجه نرم کردن با کابوسی جدید خودرا آماده میکردم وپیش خودم میگفتم فرداشب دیگربرای اتمام خواب کودکانه ام دعا تنمیکنم چون ازکابوسهای بی توبودن بیشتر میترسیدم تا تنهایی.

ولی فرداشب بازهم دست به دامان خدا میشدم واز اواتمام این خواب راخواستار بودم دوباره کابوسی وحشتناک تر ازشب قبل به سراغم می آمد ومن ازترس تا صبح به تنهایی وباتکیه به بخاری بازهم آرزوی داشتنت را میکردم..............

کجایی سهیلای من ؟؟؟؟؟؟؟؟

(شایدخداهم بامن قهراست)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
"ღ میـشـه باورم کنـی؟ ღ " ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ ... ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ ﺁﺭﺯﻭﻫـــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ .... ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــﻦ ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ .. ----------------------------
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشمادرصدرسیدن من به عشقم چقدراست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,046
  • بازدید کلی : 11,697