loading...
ღ میـشـه باورم کنـی؟ ღ
محمد بازدید : 89 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

خواستم همسفرقلبم باشی نه یه رهگذر بی وفا


پیش خودم می گفتم تویی نیمه ی گمشده ام..امابعدفهمیدم که هم توروگم کردم هم نیمه ی دیگرخودم رو


خواستم خزان زندگی ام را بهاری کنی..بهارنیامدوهمیشه زندگی ام رنگ پریشانی داشت


به ظاهرقلبت عاشق بود ومهربان اما درونت انگارحال وهوای پشیمانی داشت


خواستم همیشگی باشی امادل کندی از منه خسته وتنها..!


بدجورشکستی قلبم را..من که به هوای قلب باوفایت آمده بودم


اگرباشی یانباشی فرقی نداردبرایم..


حالاکه نیستی میبینم چقدرفرق دارد بود و نبودت


روزهای باتوبودن گذشت و رفت....هرچه بینمان بود تمام شد و رفت


عشقت را به خاک سپردم و قلبت رافراموش


اماهنوزآتش غم رفتنت دردلم نشده خاموش


بینمان هرچه بود تمام شد..آرزوهایی که باتوداشتم همه نقش برآب شد


این خاطره های تو بود که در دلم موندگار شد..موندگارشدودلموسوزوند...کاش هیچ یادگاری ازتودردلم نمی ماند.


من چقدساده بودم که قلبم روبه توسپردم بی هوا!


ماندنی نبودی


سهم من نبودی


رهگذری بودی که سری به قلب مازدی آن راشکستی و رفتی....


دیگه برا بازگشت خیلی دیره..هرچی مینویسم فقط برا دل خودمه حساب منو اون می مونه  تا یه دنیای دیگه


تمام بلاهایی که سرم درآوردهیچ وقت آه نکشیدم..چراش بماند.ولی ازش نمی گذرم به اشک هایی که ریختم قسم نمی گذرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
"ღ میـشـه باورم کنـی؟ ღ " ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ ... ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ ﺁﺭﺯﻭﻫـــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ .... ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــﻦ ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ .. ----------------------------
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشمادرصدرسیدن من به عشقم چقدراست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 1,029
  • بازدید کلی : 11,680